Piškotki
Namestili so se piškotki kateri so potrebni za delovanje spletne strani oz. so bili namešceni v casu prenosa podatkov do vas.
Pojasnilo o namešcenih piškotkih
V redu

toner kartuse

toner-kartuse.si

Velika izbira izdelkov

Pogoji Poslovanja

http://www.toner-kartuse.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje BIRO.SI d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik.

NAROČANJE
Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče naročilo v času od izdaje naročila do prejema obvestila, da je naročilo v obdelavi. Naročilo lahko prekliče s klicem na tel. 01 429 22 37 ali s sporočilom na elektronski naslov biro@biro.si

V primeru, da ponudnik ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti lahko naročilo zavrne v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi.

SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODBE (NAROÄŒILA)
Pogodbo-naročilo je možno sklepati v slovenskem jeziku. Na željo kupca bomo ponudbo izpisali tudi v angleškem jeziku. Pogodba-naročilo bo shranjena na sedežu podjetja v pisni obliki. Na željo kupca je omogočen dostop do pogodbe-naročila na sedežu ponudnika v delovnem času.

CENE
Objavljene cene v elektronski trgovini in izdane ponudbe veljajo na dan naročila!
V primeru napak si ponudnik pridržuje pravico do sprememb.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Cene so končne v EUR in vsebujejo DDV 22%.

GOTOVINSKO PLAČILO OB PREVZEMU V TRGOVINI
Od 31.03.2012  naprej je meja za gotovinsko plačilo pravnih oseb ( velja tudi za s.p.)  spet 420 EUR.
Navedena omejitev plačevanja z gotovino ne velja za fizične osebe.

POSTOPEK NAKUPA:  podrobno je opisan v meniju "Postopek nakupa"

Prejeto naročilo
Po oddaji naročila, kupec prejme izdelano naročilo po elektronski pošti (pod pogojem, da je vpisan pravilen elektronski naslov), kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje.

Naročilo v obdelavi
Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter uporabniku po elektronski pošti izda obvestilo, da je naročilo v obdelavi oz. ga z razlogom zavrne.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave

Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

VRAÄŒILO BLAGA
Fizične osebe imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na naslov biro@biro.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega izdelka na naslov Biro.si d.o.o. Cesta v Mestni log 55, 1000 Ljubljana v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) glede pogodb, sklenjenih na daljavo, veljajo za razmerja med podjetjem in potrošniki. Potrošnik po ZVPot je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na biro@biro.si , mora prejeto blago na naš naslov vrniti v 14 dneh po sporočilu.
Prejeto blago mora kupc vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

ÄŒe je kupec odstopil od pogodbe ali vrnil prejeto blago, mu mora ponudnik vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe oziroma od prejetja vrnjenega blaga z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). ÄŒe ponudnik zamudi vračilo plačil, mora kupcu poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.

Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe začne teči,  če je ponudnik Biro.si d.o.o v celoti izpolnil obveznost iz 43. c člena ZVPot pri dobavi blaga, od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je ponudnik izpolnil obveznost iz 43. c člena ZVPot, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.
ÄŒe ponudnik Biro.si d.o.o izpolni obveznost  iz 43. c člena ZVPot po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni potekel rok  treh mesecev, v katerem lahko kupec odstopi od pogodbe, če ponudnik ni v celoti izpolnil obveznosti iz 43. člena ZVPot. Rok treh mesecev začne pri dobavi blaga teči od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. Z iztekom tega roka ugasne pravica kupca, da odstopi od pogodbe.

Odkupnih pošiljk ne sprejemamo.

Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani ter v nepoškodovani originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite originalen račun.

V primeru, da je embalaža poškodovana vam bomo ob vračilu kupnine odbili 10% zneska.
V primeru, da je izdelek uporabljan vam bomo ob vračilu kupnine odbili 20% zneska.
V ta dva primera bomo vsekakor predhodno ocenili nastalo škodo in kupca obvestili.

Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:
- če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže (pri avdio in video posnetkih, računalniških programih, računalniških igrah)
- če je poškodovana nalepka, ki varuje izdelek od nepooblašcenega servisnega posega
- če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (kot je računalnik sestavljen iz posebej naročenih komponent)
- če gre za pokvarljiv izdelek ali mu je že potekel rok uporabe naveden na izdelku (uporabljen CD ali DVD medij, kartuše , tonerji in drugi potrošni material)


Postopek reklamacije nadomestnih tonerjev in kartuš:
Reklamacija na potrošni material je možna zaradi slabega izpisa ali ne delovanja v tiskalnku.
Upravičeno reklamirani izdelek bomo nemudoma zamenjali z enakovrednim. V kolikor se stranka iz katerega koli razloga ne strinja z zamenjavo bomo zaprosili, vračilo reklamiranega izdelka in po prejemu ter pregledu tega vrnili kupnino na TRR stranke.
Jamčimo za kvaliteten izpis tonerjev in nadomestnih kartuš. V kolikor stranka zaradi slabega izpisa ali katerega koli razloga trdi, da je napako na napravi povzročila nadomestna kartuša ali nadomestni toner kupljen pri nas, bomo prevzeli skrb za servis in odpravo napake ampak samo v primeru, da stranka aparat dostavi na naš naslov. Po pregledu aparata z naše strani in posvetovanju z uradnim servisom za določeno napravo ter v primeru ugotovitve, da je napako res povrzočil izdelek za katerega sami jamčimo bomo sami aparat oddali na servis in sami poravnali strošek servisa.
V primeru, da stranka aparat nese na servis brez posvetovanja z nami in brez našega posredovanja bo možnost za našo ugotovitev in potrditev vzroka napake onemogočena in zadeve ne bomo mogli sanirati kot bi je sicer. S tem bi bili sami lahko oškodovani zaradi pristranosti servisov in napeljevanja uporabe izključno originalnega potrošnega materiala ter oviranja konkurence na trgu. V tem primeru starnka lahko vrne toner ali kartušo in bomo po ugotovitvi, da črnilo ali toner ni porabljen vrnili stroške nakupa. Kupnine ne bomo vračali če ugotovimo, da je stranka prinesla v reklamacijo prazen-porabljen toner ali prazno-porabljeno kartušo.

GARANCIJA

Garancija na Fenix kartuše, Fenix tonerje je 12 mesecev - velja s priloženim računiom.

Vsi artikli v elektronski trgovini imajo garancijo uvoznika oz. proizvajalca.
Za uveljavljanje garancije in vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblašÄenega serviserja navedenega na garancijskem listu.
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen k vsakemu izdelku.

Garancijo je možno uveljavljati s potrjenim garancijskim listom (v primeru, da garancijski list ni pravilno izpolnjen oz. nima navedenega datuma nakupa bo garancija upoštevana ob predložitvi računa).

Garancija praviloma ne velja za potrošni material kot so baterije, Ni-Cd, NIMH akumulatorje, varovalke, diskete, video in avdio kasete, žarnice, programsko opremo, elektronske komponente razen, če je to navedeno pri opisu izdelka.

Vse tovarniške pomanjkljivosti in okvare, ki nastanejo v garancijskem roku bodo v pooblašÄenih servisih odpravljene brezplačno. Za izdelke izven garancije je servis zagotovljen za obdobje 7 let, če z zakonom ni drugače določeno.

Garancija ne velja v naslednjih primerih:

- pri nastanku okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela...)
- pri nastanku okvar zaradi posega osebe, ki ni pooblašcena za popravilo artikla
- pri nastanku okvar nastalih zaradi uporabe drugih elementov, ki originalno ne spadajo k izdelku.
- pri nastanku okvar pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
- pri nastanku okvar ali poškodb na izdelku zaradi neupoštevanja navodil o ravnanju z izdelkom

PRAVICA DO ZASEBNOSTI
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

REKLAMACIJE IN INFORMACIJE

Postopek reklamacije nadomestnih tonerjev in kartuš znamke Fenix:
Reklamacija na potrošni material je možna zaradi slabega izpisa ali ne delovanja v tiskalnku.
Upravičeno reklamirani izdelek bomo nemudoma zamenjali z enakovrednim. V kolikor se stranka iz katerega koli razloga ne strinja z zamenjavo bomo zaprosili, vračilo reklamiranega izdelka in po prejemu ter pregledu tega vrnili kupnino na TRR stranke.
Jamčimo za kvaliteten izpis tonerjev in nadomestnih kartuš. V kolikor stranka zaradi slabega izpisa ali katerega koli razloga trdi, da je napako na napravi povzročila nadomestna kartuša ali nadomestni toner kupljen pri nas, bomo prevzeli skrb za servis in odpravo napake ampak samo v primeru, da stranka aparat dostavi na naš naslov. Po pregledu aparata z naše strani in posvetovanju z uradnim servisom za določeno napravo ter v primeru ugotovitve, da je napako res povrzočil izdelek za katerega sami jamčimo bomo sami aparat oddali na servis in sami poravnali strošek servisa.
V primeru, da stranka aparat nese na servis brez posvetovanja z nami in brez našega posredovanja bo možnost za našo ugotovitev in potrditev vzroka napake onemogočena in zadeve ne bomo mogli sanirati kot bi je sicer. S tem bi bili sami lahko oškodovani zaradi pristranosti servisov in napeljevanja uporabe izključno originalnega potrošnega materiala ter oviranja konkurence na trgu. V tem primeru starnka lahko vrne toner ali kartušo in bomo po ugotovitvi, da črnilo ali toner ni porabljen vrnili stroške nakupa. Kupnine ne bomo vračali če ugotovimo, da je stranka prinesla v reklamacijo prazen-porabljen toner ali prazno-porabljeno kartušo.

V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na naslovu, tel. številkah ali e-mailu:

BIRO.SI d.o.o.
Cesta v Mestni log 55
1000 Ljubljana

Tel.:01 / 429 22 37
Fax:01 / 429 22 38

e-mail: biro@biro.si

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

 

kosarica košarica

Vaša košarica je prazna.

dodaj stran med priljubljene
pridruzi se nam na facebook-u

prednosti naše ponudbe

Hitra dostava naročenih izdelkov
45-dnevni rok za vračilo nepoškodovanega izdelka
Preprosto in hitro nakupovanje
Podpora strankam na telefonu 01/429 22 37 ali na naslovu biro@biro.si
nformacije

Telefon: 01/429 22 37
Pon-Pet: 9:00-16:00 ure
Sobota:  9:00-13:00 ure

e-pošta: biro@biro.si